воскресенье, 9 ноября 2014 г.

1 засідання методичного об`єднання 05.11.2014 р. Аналіз роботи

Аналіз роботи методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу
за 2013 – 2014 навчальний рік.
         Шкільне МО вчителів природничо-математичного напрямку складається з 7 педагогічних працівників:
Булюк А. В. – спеціаліст, вчитель географії та трудового навчання.
Жур О. А. – спеціаліст, вчитель біології та хімії.
Лучкова А. С. – вчитель математики, І категорія.
Висоцька Ж. Ю. – вчитель музики, ІІ категорія.
Ещенко В. І. – вчитель математики, ІІ категорія.
Жданова Л. О. – вчитель фізики, вища категорія.
Зискун Л. В. – вчитель фізичної культури, вища категорія.
Сучасному суспільству потрібна творча й активна особистість, здатна проектувати власне майбутнє життя, самостійно мислити, генерувати оригінальні ідеї, приймати сміливі, нестандартні рішення.
Нажаль, психологи констатують, що випускники шкіл, які приходять на виробництво, часом нездатні самостійно розв'язувати проблеми, мислять стандартно, їм бракує творчої уяви, ініціативи, винахідливості. Розв'язання зазначеної проблеми вимагає якісно нового підходу до виховання та навчання молоді — орієнтаціє навчально−виховного процесу на розвиток творчих здібностей особистості.
Керуючись Указом Президента України «Про програму роботи з обдарованою молоддю» протягом  року  учителі природничо-математичного циклу продовжували працювати над проблемою-розвиток здібностей і інтересів учнів до навчання шляхом упровадження педагогічної інновації. Вчителі предметники усвідомлюють, що в період формування системи освіти потрібно взяти на озброєння все передове, прогресивне, що є в світовій освітянській галузі і одночасно зберегти власні надбання. На засіданні методичного об'єднання розглядались: логічно-математична складова тесту загальної навчальної компетентності, креативні методи навчання та творчі підходи до оцінювання знань учнів; використанням комп'ютерних технологів в практичній діяльності; шляхи корекції та контролю при виставленні тематичних оцінок, що передують тематичний бал. Вивчалися методи роботи та викладання матеріалу вчителями по темах із предметів природничо-математичного циклу у 5 класі.
Вчителі готували доповіді: «Приорітет природничої та екологічної освіти в школі», «Підростаюче покоління за здоровий спосіб життя», «Робота з обдарованими дітьми у системі безперервної математичної, природничої, суспільно-гуманітарної освіти», опрацювали відповідну літературу, проводили відкриті уроки, обговорювали їх, обмінювались досвідом роботи.
Протягом навчального року вчителі Булюк А. В., Лучкова А. С., Висоцька Ж. Ю., Жур О. А.  працювали за новою програмою у 5 класі.
На уроках усі вчителі нашого циклу не тільки подавали новий матеріал, а й заслуховували додаткові матеріали по темах, які готували учні самостійно за допомогою додаткової літератури та інтернету. Учні математичного профілю самі складали кросворди та вправи до розділу тригонометрія, які відрізнялись оригінальністю розв'язування. А ще учні цього ж профілю готували презентації по темах з алгебри і геометрії, які можна використовувати на уроках. Вчителі природничо-математичного циклу, проводячи заняття гуртків та факультативів розвивали творчі здібності учнів, збуджували інтерес до предметів та прагнення більше знати.

Добре виступали наші учні на міських учнівських олімпіадах. А саме:

I місце — 1 учень:
Хімія – Лучкова Олександра, 8 клас.

III місце — 3 учні:

Математика – Павленко Іван, 6 клас.
Математика – Ещенко Анастасія, 7 клас
Географія – Павленко Лілія, 10 клас.

Під час навчального року в школі були проведені тижні з математики (вчителі Лучкова А. С., Єщенко В. І.), географії (вчитель Булюк А. В.), біології та хімії (вчитель Жур О. А), тиждень мистецтва ( Висоцька Ж. Ю.)
Проведення предметних тижнів показав рівень навчання учнів з предметів. Мета заходів була спрямована на розвиток пізнавального інтересу до наук природничо-математичного циклу.

У новому 2013-2014 н.р. вчителі природничо-матетичного циклу будуть працювати над вирішенням таких проблем:
-застосування комп'ютерних технологій в навчальному процесі;
-підвищення ефективності уроку;
-застосування інноваційних технологій;

-над розв'язуванням проблем творчої особистості учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий