воскресенье, 7 июня 2015 г.

Аналіз роботи методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу за 2014 – 2015 навчальний рік.

Аналіз роботи методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу
за 2014 – 2015 навчальний рік.
         Шкільне МО вчителів природничо-математичного напрямку складається з 6 педагогічних працівників:
Булюк А. В. – спеціаліст, вчитель географії та трудового навчання.
Жур О. А. – спеціаліст, вчитель біології та хімії.
Лучкова А. С. – вчитель математики, І категорія.
Висоцька Ж. Ю. – вчитель музики, ІІ категорія.
Ещенко В. І. – вчитель математики, ІІ категорія.
Зискун Л. В. – вчитель фізичної культури, вища категорія.
Сучасному суспільству потрібна творча й активна особистість, здатна проектувати власне майбутнє життя, самостійно мислити, генерувати оригінальні ідеї, приймати сміливі, нестандартні рішення.
Нажаль, психологи констатують, що випускники шкіл, які приходять на виробництво, часом нездатні самостійно розв'язувати проблеми, мислять стандартно, їм бракує творчої уяви, ініціативи, винахідливості. Розв'язання зазначеної проблеми вимагає якісно нового підходу до виховання та навчання молоді — орієнтаціє навчально−виховного процесу на розвиток творчих здібностей особистості.
Керуючись Указом Президента України «Про програму роботи з обдарованою молоддю» протягом  року  учителі природничо-математичного циклу продовжували працювати над проблемою-розвиток здібностей і інтересів учнів до навчання шляхом упровадження педагогічної інновації. Вчителі предметники усвідомлюють, що в період формування системи освіти потрібно взяти на озброєння все передове, прогресивне, що є в світовій освітянській галузі і одночасно зберегти власні надбання. На засіданні методичного об'єднання розглядались: логічно-математична складова тесту загальної навчальної компетентності, креативні методи навчання та творчі підходи до оцінювання знань учнів; використанням комп'ютерних технологів в практичній діяльності; шляхи корекції та контролю при виставленні тематичних оцінок, що передують тематичний бал. Вивчалися методи роботи та викладання матеріалу вчителями по темах із предметів природничо-математичного циклу у 5 класі.
Вчителі готували доповіді: «Пошукові дослідницькі методи навчання на уроках математики, інформатики, географії»; «Впровадження використання продуктивними технологіями, спрямованими на розвиток креативної особистості учня»; «Виховання національної самоідентичності  на уроках», опрацювали відповідну літературу, проводили відкриті уроки, обговорювали їх, обмінювались досвідом роботи.
Протягом навчального року вчителі Булюк А. В., Лучкова А. С., Висоцька Ж. Ю., Жур О. А.  працювали за новою програмою у 6 класі.
На уроках усі вчителі нашого циклу не тільки подавали новий матеріал, а й заслуховували додаткові матеріали по темах, які готували учні самостійно за допомогою додаткової літератури та інтернету. Учні математичного профілю самі складали кросворди та вправи до розділу тригонометрія, які відрізнялись оригінальністю розв'язування. А ще учні цього ж профілю готували презентації по темах з алгебри і геометрії, які можна використовувати на уроках. Під час тижню географії та фізики були проведені ігри між учнями 6-7 класів. Учні 7 класу провели конкурс географічних газет, учні 8 класу приймали активну участь у географічній вікторині. Вчителі природничо-математичного циклу, проводячи заняття гуртків та факультативів розвивали творчі здібності учнів, збуджували інтерес до предметів та прагнення більше знати.

         На міських предметних олімпіадах учні старшої школи прийняли активну участь. 4 місце з географії – Корочанський Олександр (10 клас) та 4 місце з економіки – Павленко Лілія (11 клас).

Під час навчального року в школі були проведені тижні з математики (вчителі Лучкова А. С., Єщенко В. І.), географії (вчитель Булюк А. В.), біології та хімії (вчитель Жур О. А), тиждень мистецтва ( Висоцька Ж. Ю.)
Проведення предметних тижнів показав рівень навчання учнів з предметів. Мета заходів була спрямована на розвиток пізнавального інтересу до наук природничо-математичного циклу.

Наш час швидких темпів інформатизації вимагає широкого застосування таких технологій організації пізнавальної діяльності, які б озброювали раціональними способами досягнення поставленої мети як учителів, так і учнів, а саме - комп'ютерного навчання. Впровадження його в освітній процес стало одним із найактуальніших завдань для членів м.о., які протягом року вдосконалювали навички роботи з електронними джерелами інформації, комп'ютерними програмами, ресурсами Інтернету. Педагоги використовували на уроках математики, географії, фізики, біології, хімії інформаційно - комунікаційні технології, реалізовували власні проекти, педагогічні ідеї, творчі задуми, розробляли електронні сценарії уроків.
У новому 2015-2016 н.р. вчителі природничо-матетичного циклу будуть працювати над вирішенням таких проблем:
1. Здійснення науково-методичного забезпечення розвитку освіти.
2. Модернізація структурної моделі науково-методичної роботи з педкадрами.
3. Підготовка учнів до проведення незалежного зовнішнього тестування.
4. Продовження впровадження комп’ютерних технологій в практичну діяльність вчителів природничо-математичного циклу.
5. Підтримка науково-дослідницької роботи вчителів, інноваційних технологій.

6. Отримати відмінні результати в конкурсах та олімпіадах, в яких будуть брати участь наші вчителі разом з учнями.

Комментариев нет:

Отправить комментарий