среда, 7 октября 2015 г.

розробка уроку з теми:". Північна Америка "

Тема. Північна Америка
Загальні відомості. Географічне положення. Історія відкриття та освоєння.
Мета: сприяти засвоєнню знань про основні риси географічного положення Північної Америки, удосконалювати роботу учнів з картами, вчити аналізувати, робити висновки, розширювати кругозір дітей щодо історії відкриття та освоєння материка, зацікавити темою, розвивати вміння працювати в колективі, працювати з тематичними картами; розвивати пізнавальний інтерес, творче мислення, виховувати культуру спілкування, самостійність.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Обладнання: атласи, фізична карта півкуль, контурні карти,
ЗМІСТ УРОКУ
I. Організаційний момент
II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
Вогняна Земля, Христофор Колумб, м. Ґальїнас, Пампа, Маракайбо.
ІІІ. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності учнів
1. Гра «Пляшкова пошта»
 (м. Ма’рято), (м. Мерчісон), (м. Принца Уельського). (м. Сент-Чарльз)
Саме тут можна зустріти географічні дива та парадокси. Острів Ґренландія — «зелена земля», а насправді вкрита шаром льоду до 3400 м, океан з обманливою назвою Тихий, Алеутські о-ви, назва яких перекладається «в чому справа?» Тут можуть дно залишкових озер використовувати як аеродром для надзвукових літаків.
IV. Вивчення нового матеріалу
Прийом «Проблемне питання»
1)Користуючись картою, доведіть, що Північна Америка має велику протяжність з півночі на південь (від 72°пн. ш до 7°пн. ш.) Висновок — перетинає всі географічні пояси, крім екваторіального.
2)У яких широтах має більшу протяжність із заходу на схід?
3)Роль холодних і теплих течій
V. Закріплення вивченого матеріалу
1. Прийом «Мозковий штурм»
Чим відрізняється фізико-географічне положення Північної Америки від фізико-географічного положення інших, уже вивчених нами материків?

2. Гра «Продовж речення»
•Першими дослідниками Північної Америки були_______________
•Північна Америка розташована у_____________________ півкулі.
•Площа материка становить _____________ і за розмірами він займає _____________ місце.
•Має велику протяжність з ___________, що впливає на ___________ материка. Омивається_____________________________ океанами.
•Межує з материками_______________________________________.
•Берегова лінія материка____________________________________.
VI. Підсумок уроку

VII. Домашнє завдання

Комментариев нет:

Отправить комментарий